Microsoft rzuci wyzwanie systemowi reklam Google

Dyrektor naczelny Microsoftu Steve Ballmer powiedział, że następnym wyzwaniem po stworzeniu Visty, jakie stawia sobie firma, jest zagrożenie takim biznesowym systemom reklamowym jak ten stworzony przez Google.

MarketingVOX - km
MarketingVOX - km
Udostępnij artykuł:

„Postawienie sobie jasnego kierunku jak ująć reklamę jako model biznesowy – to dla mnie sprawa pierwszorzędna” – powiedział Ballmer. „Pierwsze trzy produkty po Viscie, na których skupi się Microsoft to: wyszukiwanie, wyszukiwanie i wyszukiwanie. Dla nas numerem jeden jest nasz własny rozwój.”

Według badań Nielsen/NetRatings udział Microsoft na rynku wyszukiwarek ciągle maleje. Obecnie wynosi 8 procent wśród użytkowników amerykańskich. Google ma 51 procent. Jak dotąd Microsoft nie zdołał stworzyć mocnej sieci reklamodawców, którzy podnieśliby wyniki jego wyszukiwarki. Nie zainwestował również wystarczająco mocno w stworzenie własnej technologii wyszukiwania.

MarketingVOX - km
Autor artykułu:
MarketingVOX - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style