SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft rzuci wyzwanie systemowi reklam Google

Dyrektor naczelny Microsoftu Steve Ballmer powiedział, że następnym wyzwaniem po stworzeniu Visty, jakie stawia sobie firma, jest zagrożenie takim biznesowym systemom reklamowym jak ten stworzony przez Google.

„Postawienie sobie jasnego kierunku jak ująć reklamę jako model biznesowy – to dla mnie sprawa pierwszorzędna” – powiedział Ballmer. „Pierwsze trzy produkty po Viscie, na których skupi się Microsoft to: wyszukiwanie, wyszukiwanie i wyszukiwanie. Dla nas numerem jeden jest nasz własny rozwój.”

Według badań Nielsen/NetRatings udział Microsoft na rynku wyszukiwarek ciągle maleje. Obecnie wynosi 8 procent wśród użytkowników amerykańskich. Google ma 51 procent. Jak dotąd Microsoft nie zdołał stworzyć mocnej sieci reklamodawców, którzy podnieśliby wyniki jego wyszukiwarki. Nie zainwestował również wystarczająco mocno w stworzenie własnej technologii wyszukiwania.

Dołącz do dyskusji: Microsoft rzuci wyzwanie systemowi reklam Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl