„Między nami” reklamuje akcesoria do Toyoty RAV4

Pod hasłem „Między nami” trwa kampania reklamująca akcesoria do Toyoty RAV4. Akcję przygotowały firmy Clos Brothers i Next Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamująca akcesoria do Toyoty RAV4 pokazuje ich analogiczne wyobrażenia, które mają młoda kobieta i mężczyzna, potencjalni właściciele tych samochodów. W akcji pod hasłem „Między nami” przedstawiane są projekcje najskrytszych marzeń, które mogą spełniać dzięki dodatkowemu wyposażeniu tych Toyoty RAV4.

grafika

Głównym elementem kampanii jest specjalny dział na stronie toyota-akcesoria.pl, z którego treści multimedialne są też dostępne na YouTubie. Ponadto akcja obejmuje materiały BTL. Kampanię – na zlecenie Toyota Motor Poland – przygotowała agencja Clos Brothers przy współpracy z firmą Next Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję