SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miejskie zabawy aut w spocie Nissana (wideo)

Pod hasłem "Crossovery Nissana stworzone do miejskich zabaw"rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży wEuropie Środkowo-Wschodniej modele Qashqai +2 i Murano. Akcjęprowadzoną jednocześnie w kilku krajach przygotowała agencjareklamowa TBWA\Worldwide.

Październikowa akcja reklamowa wprowadza do sprzedaży w EuropieŚrodkowo-Wschodniej dwa modele Nissana: Qashqai +2 i Murano.Kreacja kampanii kontynuuje stylistykę wcześniejszej reklamy'Nissan Qashqai Miastoodporny', pokazując auta tej markisurrealistycznie tańczące w miejskiej przestrzeni.




W Polsce kampania prowadzona jest pod hasłem "Crossovery Nissanastworzone do miejskich zabaw" nie tylko w telewizji, lecz także wprasie i punktach sprzedaży.

Adaptacją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencjaTBWA\, działający w naszym kraju oddział koncernu reklamowegoodpowiedzialnego za globalne przygotowanie kampanii.

Dołącz do dyskusji: Miejskie zabawy aut w spocie Nissana (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl