SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Bauer wydaje miesięcznik „Poradnik 50+” dla dojrzałych kobiet przywiązanych do tradycyjnych wartości

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowe pismo dla dojrzałych kobiet „Poradnik 50+”. Miesięcznik stawia na tematykę zdrowotną, wiarę, kulinaria i opiekę nad wnukami. Za projekt odpowiada Joanna Kadej-Krzyczkowska.

Article

„Poradnik 50+” ma być pismem skierowanym do kobiet powyżej 50-tego roku życia, głównie do mieszkanek mniejszych miejscowości, z wykształceniem podstawowym lub średnim. Potencjalne czytelniczki to kobiety dojrzałe, tradycyjnie i praktycznie podchodzące do życia - właśnie dlatego w piśmie zastosowano prostszą, czytelniejszą i większą niż zazwyczaj stosowana w pismach kobiecych czcionkę, co ma zwiększyć komfort czytania.

Tytuł ten jest autorską koncepcją Wydawnictwa Bauer i wraz z wydawanym od stycznia br. tygodnikiem „100 rad” tworzy portfolio dla kobiet dojrzałych.

W miesięczniku „Poradnik 50+” najwięcej miejsca zajmuje dział zdrowia. Znajdują się w nim m.in. ziołowe kuracje, zdrowotne diety, opis terapii. Redakcja duży nacisk położyła na samodzielną rehabilitację (ćwiczenia na konkretne dolegliwości, ćwiczenia usprawniające itp.) i ziołowe kuracje. W każdym wydaniu pojawi się format „Czego lekarz ci nie powie”, prezentujący nowe lub mało znane informacje na temat powszechnych chorób i dolegliwości.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugim kluczowym działem pisma jest „Opieka nad seniorem”, trzecim - „Opieka nad wnukami”, w którym czytelniczki znajdą propozycje zabaw z wnukami polecane przez psychologów, a także informacje pomagające w wychowaniu i opiece.

W miesięczniku znajduje się też dział kulinarny (Zapomniane polskie przepisy, Sekrety mistrzów, Rodzinne tradycje), artykuły dotyczące wiary i wartości chrześcijańskich, a także strony poświęcone urodzie po 50-tce.

„Poradnik 50+” przygotował zespół tygodnika „100 rad”, pod kierunkiem Joanny Kadej-Krzyczkowskiej - redaktor naczelnej. Autorem makiety jest Rafał Lewandowski - dyrektor artystyczny obu tytułów.

Pismo ma format 210x280 mm i liczy 48 stron. Cena egzemplarzowa to 1,99zł.

 Wprowadzenie tytułu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę.  Nakład pierwszego wydania wynosi 400 tys. egz.  Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bauer wydaje miesięcznik „Poradnik 50+” dla dojrzałych kobiet przywiązanych do tradycyjnych wartości

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bełkot
Zdjęcie ze stocka, pomysł odgrzany, tania kampania bo w lecie, przepisy wybiera redakcja, w której nikt nie ma pojęcia o kuchni. Genialny pomysł! Zamkną po 5 - 6 miesiącach.
10 2
odpowiedź
User
Bełkot
Zdjęcie ze stocka, pomysł odgrzany, tania kampania bo w lecie, przepisy wybiera redakcja, w której nikt nie ma pojęcia o kuchni. Genialny pomysł! Zamkną po 5 - 6 miesiącach.
4 2
odpowiedź
User
rh minus
Zdjęcie ze stocka, pomysł odgrzany, tania kampania bo w lecie, przepisy wybiera redakcja, w której nikt nie ma pojęcia o kuchni. Genialny pomysł! Zamkną po 5 - 6 miesiącach.

Żebyś się nie zdziwił...
4 3
odpowiedź
User
AntyBelkot
Przepisy na wnuczka, czy na seniorów? Poczytaj zajawki, tam nie tylko kuchnia. Jeszcze się okaże, że konkurencja znowu szybciutko skopiuje pomysł...
1 2
odpowiedź
User
Zenek
Ile to już przeżyliśmy tych opinii takich jak Bełkot wygłasza. To straszne jak jesteśmy na nie nieczuli.
1 3
odpowiedź
User
kotuś70+
nie jest takie złe - dla zabicia czasu - wszystkiego po kropelce- za dużo tych kropelek- temat niedokładnie opisany. Jeżeli już coś ma być do wykorzystania dla czytelnika to raczej więcej informacji dla jednego problemu za mniej różnych treści.Dobrze, że nie ma reklam dla seniorów prezentowanych przez nastolatki i i te "przepisy czytelników" jak wszędzie: jeżeli już to dieta opisana na wiele schorzeń na raz / jak to u seniora/,w proporcji dla 1 - 2 osób bo w takiej ilości osób jest" rodzina seniora". No i brawo za "potrawy z historią" byle tylko oryginalne przepisy. Pozdrawiam.
0 1
odpowiedź
User
demos
absurdalny tytuł, która kobieta po 50 kupi coś co się tak nazywa? Chyba jak już bedzie po 70.
1 0
odpowiedź
User
Alina
bardzo fajne czasopismo lubie je czytac a komu sie nie podoba to niech nie czyta i glupich komentarzy nie pisze
1 0
odpowiedź
User
Tadek
Zdjęcie ze stocka, pomysł odgrzany, tania kampania bo w lecie, przepisy wybiera redakcja, w której nikt nie ma pojęcia o kuchni. Genialny pomysł! Zamkną po 5 - 6 miesiącach.
..... i kurwa sprzedają 300 tyś😂😂😂😂😂 znawco gdzie jesteś teraz?????
0 0
odpowiedź
User
EWA
TYTUŁ FATALNY . OKŁADKA NA 15 PLUS-HA HA HA
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing