SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Miesięcznik „Zwierciadło” z najwyższą na rynku sprzedażą w pierwszym kwartale 2023 r.

W pierwszym kwartale 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 77 623 egzemplarzy okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych, znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów.

Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC - „Audyt PBC” wynika, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 77 623 egzemplarzy, uzyskał 1. miejsce w sprzedaży pism luksusowych w pierwszym kwartale 2023 r., wyprzedzając „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który osiągnął wyniki 76 595 egzemplarzy, „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 41 269 egzemplarzy, „Pani” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 29 552 egzemplarzy, „Elle” (Burda Media) z wynikiem 22 694 egzemplarzy oraz „Glamour” (Burda Media) z wynikiem 11 820 egzemplarzy.

- Cieszymy się z osiągniętych wyników sprzedaży. Utrzymująca się porównywalna sprzedaż „Zwierciadła” i „Twojego Stylu” oraz ogromny dystans do sprzedaży pozostałych tytułów w segmencie pism luksusowych jest dla nas ogromnym sukcesem i dowodem zaufania naszych Czytelniczek i Czytelników - mówi Adam Popielski, prezes wydawnictwa Zwierciadło.

Już po raz kolejny magazyn „Zwierciadło” osiągnął najlepsze wyniki sprzedaży na rynku. Poprzednio miało to miejsce w numerach 9/2021, 11/2021, 1/2022 oraz 10/2022.

- Prasa kobieca jest w trakcie ciągłej ewolucji. Jesteśmy świadomi tego, że rynek prasy się kurczy i zostaną tytuły, które nadążą za zmianami. Trzeba skutecznie reagować na potrzeby czytelników. Oferować im więcej, a formę odbioru wybiorą sami. Konsument żyje szybko, podchodzi zadaniowo do życia i ma coraz mniej czasu dla siebie. Nasza czytelniczka to kobieta świadoma swoich wyborów, szukająca inspiracji, wskazówek oraz przyjemności dla siebie. Chce wiedzieć więcej zarówno na temat świata, jak i nowinek produktowych. Szuka rekomendowanych ekspertów, szkoleń, sprawdzonych produktów, wyjątkowych miejsc, dobrych filmów, książek i wydarzeń kulturalnych. Jest otwarta na nowe technologie, ale tradycyjne pismo zostanie z nią jeszcze na wiele lat. To jej wybór i jej dobro luksusowe, bo oprócz merytorycznie dopasowanych treści potrzebuje przynależności do danej społeczności kobiecej. My jej to umożliwiamy - podkreśla Justyna Ogłozińska, dyrektorka promocji i marketingu miesięcznika „Zwierciadło”.

Od września ubiegłego roku wydawca poszerzył ofertę o produkcję podcastów audio i videocastów. Ich realizacja odbywa się w ramach indywidualnych projektów w formule 360° łączącej wszystkie kanały komunikacji marketingowej. Obejmuje działania promocyjne przy zastosowaniu nowoczesnych technologii w produkcji i dystrybucji treści digitalowych.

- Wprowadziliśmy do oferty nowe formy i elementy video oraz podcasty, które powstały, aby wzbogacać i pogłębiać treści prezentowane na łamach magazynów „Zwierciadło” i „Sens” oraz na portalu zwierciadlo.pl. Są odpowiedzią na zmieniające się nawyki czytelników chcących poszerzać horyzonty, rozwijać się czy szukać odpowiedzi na frapujące ich pytania. Reagujemy na zmiany rynkowe, chcąc jak najlepiej spełniać oczekiwania odbiorców naszych treści - dodaje Adam Popielski.

- Podcasty Zwierciadła wzbogacają ofertę reklamową, pozwalając łączyć obecność w różnych mediach wydawnictwa w jednym czasie, a poprzez urozmaicenie przekazu zwiększają możliwość dotarcia do większej liczby odbiorców. Zgodnie ze strategią Wydawnictwa Zwierciadło celem na kolejne miesiące jest rozwój atrakcyjnych dla czytelników treści multimedialnych i szerokiej oferty dla partnerów biznesowych przy jeszcze większym wykorzystaniu wszystkich kanałów marketingowych - mówi Anna Szaluś- dyrektorka działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Od 1 lipca do Wydawnictwa dołączyła Marta Kowalska, obejmując stanowisko dyrektorki wydawniczej, wcześniej redaktorka prowadząca serwisu elle.pl i Head of Digital luksusowych tytułów Wydawnictwa Burda. Nowe stanowisko ma zapewnić dostosowanie struktury, a także procesów do wyzwań rynkowych, w tym dalszej digitalizacji biznesu wydawniczego.

- W burzliwych czasach „Zwierciadło” ma wszystko, by w każdym obszarze być liderem wydawniczym kategorii tytułów luksusowych dla kobiet. Najlepsze treści psychologiczne zyskujące na popularności, lifestyle’ową lekkość, nazwiska ekspertów i redaktorów z najwyższej półki. To wszystko uzupełnia bezcenne dziś zaufanie Czytelniczek i Czytelników. Przez wiele lat mówiliśmy, że content is the king, dziś chcemy powiedzieć: community is the queen. Społeczność jest królową. A to sprawia, że przyszłościowy potencjał należy do tytułów takich jak „Zwierciadło” i „Sens” - dodaje Marta Kowalska.

Wprowadzane zmiany zapowiadają kolejne kroki w zakresie rozwoju struktury organizacyjnej i portfolio produktowego oraz nowatorskiego zarządzania treściami premium.

Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło” i „Sens”, portal zwierciadlo.pl oraz wydawnictwo książkowe.

Sierpniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” z Martyną Wojciechowską na okładce już w sprzedaży.