SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięczniki parentingowe poprawiły sprzedaż

W marcu 2006 roku wszystkie miesięczniki adresowane do rodziców zwiększyły sprzedaż.

Liderem segmentu jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), który osiągnął średnią sprzedaż* w marcu 2006 na poziomie 137 799 egz., co w porównaniu z rokiem 2005 jest wynikiem lepszym o 20,1 proc  – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasował się ”Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią 132 510 egz. (wzrost o 17 proc.), a na trzecim – ”Dziecko” (Agora SA) z wynikiem 113 916 egz. (wzrost o 9,7 proc.).

 

marzec

2006 2005
ZKDP Rozpow. płatne razem
Mamo, to ja 137799 114682
Mam Dziecko 132510 113220
Dziecko 113916 103797
Twoje dziecko 100852 79632
Rodzice 85748 72826

wyniki za luty 2006 i 2005

* - rozpowszechnianie płatne razem

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miesięczniki parentingowe poprawiły sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl