Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'

Pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" rozpoczęła siętelewizyjna kampania reklamowa trzech marek bombonierek tej firmy.Akcja obejmuje spoty reklamowe, sponsoring programów iorganizowanie w nich konkursów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamuje trzy markibombonierek produkowanych przez Mieszko: Chocoladorro, Amoretta iCherrissimo. Akcja prowadzona pod hasłem "Mieszko, królestwonadzienia" ma budować wizerunek tej firmy jako eksperta od takichsłodyczy. W spocie, który podkreśla smak i elegancję reklamowychmarek, wykorzystano odświeżoną kreację z ubiegłorocznej kampaniiwzbogaconą o nową oprawę muzyczną.

W ramach kampanii 15- i 30-sekundowe reklamy telewizyjneemitowane są m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, Hallamark,Kinie Polska, AXN i VH1. Jednocześnie billboardy sponsorskieMieszka pojawiają się przy programach w TVN Style: "Miasto Kobiet","Magiel Towarzyski", "Lekcja Stylu", "Agentka do zadańspecjalnych", a w grudniu będą nadawane również przy serialu"BrzydUla" oraz programach w Polsat Cafe: "Looksus", "Gwiazdozbiór"i "Wyspa". Ponadto firma będzie organizowała konkursy ogłaszane w"Dzień Dobry TVN", "Maglu Towarzyskim" (TVN Style) oraz samejstacji TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu