SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'

Pod hasłem "Mieszko, królestwo nadzienia" rozpoczęła siętelewizyjna kampania reklamowa trzech marek bombonierek tej firmy.Akcja obejmuje spoty reklamowe, sponsoring programów iorganizowanie w nich konkursów.

Ruszająca właśnie telewizyjna kampania reklamuje trzy markibombonierek produkowanych przez Mieszko: Chocoladorro, Amoretta iCherrissimo. Akcja prowadzona pod hasłem "Mieszko, królestwonadzienia" ma budować wizerunek tej firmy jako eksperta od takichsłodyczy. W spocie, który podkreśla smak i elegancję reklamowychmarek, wykorzystano odświeżoną kreację z ubiegłorocznej kampaniiwzbogaconą o nową oprawę muzyczną.

miweszko

W ramach kampanii 15- i 30-sekundowe reklamy telewizyjneemitowane są m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, Hallamark,Kinie Polska, AXN i VH1. Jednocześnie billboardy sponsorskieMieszka pojawiają się przy programach w TVN Style: "Miasto Kobiet","Magiel Towarzyski", "Lekcja Stylu", "Agentka do zadańspecjalnych", a w grudniu będą nadawane również przy serialu"BrzydUla" oraz programach w Polsat Cafe: "Looksus", "Gwiazdozbiór"i "Wyspa". Ponadto firma będzie organizowała konkursy ogłaszane w"Dzień Dobry TVN", "Maglu Towarzyskim" (TVN Style) oraz samejstacji TVN.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa S4, natomiastzakupem mediów zajął się dom mediowy Guideline.

Dołącz do dyskusji: Mieszko reklamuje 'królestwo nadzienia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl