Migut Media z dyrektorem marketingu i PR

Ewa Praga objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w grupieMigut Media SA. To nowa funkcja w strukturze firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Praga odpowiada za całość działań PR grupy. Przejęła takżeobowiązki dotyczące marketingu miesięcznika "Businessman.pl", któredo tej pory sprawował Olaf Furmanek, dyrektor marketingu isprzedaży w MMG Polska (ta wchodząca w skład grupy spółka byławydawcą "Businessman.pl", ale teraz tytuł wydaje bezpośrednio MigutMedia SA). Furmanek rozstał się z wydawnictwem na początkulistopada. Jego obowiązki związane ze sprzedażą przejął JakubZaskurski, dyrektor ds. kolportażu i prenumeraty w Migut MediaSA.

Ewa Praga będzie łączyć nowe stanowisko ze sprawowaną dotychczasfunkcją account managera w agencji public relations ComPress, któratakże wchodzi w skład Migut Media SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu