SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mikromusic nagrał piosenką dla Winnicy Lidla (wideo)

Zespół Mikromusic bierze udział w projekcie promującym sklep internetowy WinnicaLidla.pl (należący do Lidl Polska). Na potrzeby akcji przygotował piosenkę „Winna”.

„Winna” opowiada o perypetii w relacji męsko-damskiej, w której pojawia się też wino. Piosenka pojawiła się na platformach streamingowych, nakręcono też do niej teledysk.

Lidl Polska podkreśla, że w ten sposób chce zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce. - Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Bardzo cieszymy się, że tym razem, w celu krzewienia kultury picia wina, wraz z zespołem Mikromusic, stworzyliśmy utwór muzyczny „Winna”. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej w Lidl Polska.

 

Tekst i muzykę do piosenki „Winns” napisali Natalia Grosiak i Dawid Korbaczyński Z Mikromusic. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja 24/7 Communication, a realizacją teledysku zajęła się GPD Agency.

Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. firma osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Na koniec lutego ub.r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł. Lidl jest największym reklamodawcą spośród sieci handlowych.

W pierwszym kwartale br. cennikowe nakłady reklamowe firmy w mediach pozainternetowych wyniosły 198,98 mln zł, o 2,8 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

Dołącz do dyskusji: Mikromusic nagrał piosenką dla Winnicy Lidla (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl