Milena Bryła wicenaczelną naTemat.pl

Od 1 sierpnia Milena Bryła obejmuje funkcję wicenaczelnej portalu naTemat.pl. To nowe stanowisko w newsroomie.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Milena Bryła wicenaczelną naTemat.pl
Milena Bryła, fot. Grupa naTemat

Milena Bryła będzie odpowiedzialna za codzienną pracę redakcyjną, ale także za realizację celów ilościowych i jakościowych w tym specjalnych cykli redakcyjnych.

- Doszliśmy do momentu, w którym naszej redakcji przyda się wicenaczelny, a dokładniej: wicenaczelna. Nasza organizacja to już dzisiaj ok. 100 osób, z czego kilkadziesiąt to dziennikarze. Struktura newsroomu jest zupełnie inna niż jeszcze parę lat temu, stała się większa i dojrzalsza. Milena udowodniła, że jest odpowiednią osobą na to stanowisko. Wniosła sporo doświadczenia z większej organizacji, a swoim stylem i kulturą pracy wyznacza najwyższe standardy dziennikarskie i osobowościowe – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny i członek zarządu Grupy naTemat.

Bryła dołączyła do naTemat.pl rok temu jako dyrektor contentu. - Cały czas dynamicznie się rozwijamy, mamy świetny, pełen talentów i ambicji zespół, a ostatnio zrobiliśmy rewolucyjny redesign portalu. Cieszę się, że mogę pracować w takim teamie i nie mogę się doczekać tego, co jeszcze wspólnie zrobimy – komentuje nowa wicenaczelna.

Przed przejściem do naTemat Milena Bryła była szefową newsroomu Gazeta.pl, a wcześniej zastępcą szefa newsroomu. Pracowała także jako szefowa autorów news oraz szefowa wydawców, była również wydawcą strony głównej portalu i autorką. Z Agorą związana była przez ponad 12 lat, a pracę w mediach zaczynała jako dziennikarka w "Polska The Times".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day