Milion przejazdów hulajnogami Lime w Warszawie. Najdłuższy kurs liczył 26 kilometrów

Startup Lime oferujący w wybranych miastach możliwość wypożyczania elektrycznych hulajnóg poinformował, że jego użytkownicy w Warszawie wykonali już ponad milion przejazdów. W trakcie tych kursów pokonali dystans odpowiadający 49 okrążeniom Ziemi, najdłuższy przejazd wynosił 26 kilometrów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Milion przejazdów hulajnogami Lime w Warszawie. Najdłuższy kurs liczył 26 kilometrów

Lime to platforma pozwalająca użytkownikom wybranych miast na odpłatne wypożyczanie elektrycznych hulajnóg i pokonywanie nimi wybranych przez siebie tras. Jesienią 2018 r. usługa wystartowała także w Polsce, w Warszawie oraz Wrocławiu.

Teraz poinformowano, że użytkownicy Lime wykonali w Warszawie ponad milion przejazdów. Pokonali w tym czasie dystans odpowiadający ponad 49 okrążeniom wokół Ziemi.

Najdłuższy dystans pojedynczego przejazdu to 26 kilometrów, a czas trwania – 127 minut. Mediana dystansu to 1,6 kilometra, a czasu – 8 minut. Udało się także zidentyfikować Olę – użytkowniczkę, która wykonywała jubileuszowy przejazd. Otrzymała w prezencie 100 bezpłatnych przejazdów hulajnogami Lime.

- Użytkownicy Lime wykonali już w Warszawie ponad milion przejazdów. Cieszymy się, że nasze hulajnogi spotkały się z tak dobrym przyjęciem mieszkańców – przyznaje w komunikacie Paulina Mróz, dyrektor generalna Lime w Polsce. - Hulajnogi elektryczne uzupełniają system transportowy Warszawy i stają się częścią rozwiązania problemów trapiących stolicę – przede wszystkim korków i smogu. Obserwujemy, że mieszkańcy często wykorzystują je, by dostać się do komunikacji miejskiej, a jednocześnie nie brakuje dłuższych przejazdów i sytuacji, w których hulajnogi wprost zastępują samochód – zaznacza szefowa polskiego Lime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu