SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Milion w Minutę” ogląda 2,37 mln widzów, TVN przegrywa tylko z Polsatem

Pierwsze trzy odcinki nowego programu „Milion w Minutę” oglądało w poniedziałkowe wieczory 2,37 mln widzów. Nie wystarczyło to jednak TVN, aby pokonać - emitowane w tym samy czasie - filmowe pasmo Polsatu, ale show podniósł wyniki stacji w porównaniu do ub.r.

Po trzech odcinkach „Milion w Minutę” ma średnią oglądalność na poziomie 2,37 mln widzów przy udziale 19,06 proc. (w grupie wiekowej 4+) i 20,04 proc. (w grupie wiekowej 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Program pozwolił tym samym TVN-owi podnieść oglądalność, która przed rokiem o tej porze - gdy nadawano „Szymon Majewski Show” - wynosiła 2,24 mln (udział odpowiednio: 17,43 i 19,38 proc.).

Liderem w porze nadawania „Miliona w Minutę” pozostaje jednak Polsat, który wówczas emituje filmy fabularne w ramach pasma „Mega Hit” i ma udział na poziomie 23,2 proc. wśród wszystkich widzów. Trzecie miejsce zajmuje natomiast Dwójka (udział 18,19 proc.), nadająca kulisy serialu „M jak Miłość” oraz program publicystyczny „Tomasz Lis na żywo”. Czwarta Jedynka ma 7,87 proc. udziału. W grupie 16-49 także liderem jest Polsat z wynikiem 30,49 proc., TVN jest tutaj również wiceliderem.

Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety, ludzie w wieku średnim i starsi, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.

„Milion w Minutę” to nowość w jesiennej ramówce stacji. W każdym odcinku na uczestników czekają nietypowe zadania, z którymi muszą sobie poradzić w 60 sekund, by wygrać tytułowy milion złotych. Prowadzącym programu jest Marcin Prokop znany m.in. z talent-show „Mam Talent” oraz „Dzień Dobry TVN”. Format produkuje Rochstar.


Widownia programu “Milion w Minutę” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
05-09-20112 393 90819,59%21,75%
12-09-20112 435 08019,66%20,65%
19-09-20112 282 80817,96%17,73%
Średnia2 370 77719,06%20,04%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 878 24823,20%30,49%
TVN2 370 77719,06%20,04%
TVP22 256 55218,19%13,14%
TVP1975 9467,87%6,36%


Profil widowni

  ADH %AFF
PłećMężczyźni38,65%80
Kobiety61,35%118
Wiek 4-91,85%31
 10-153,34%49
16 - 194,08%73
20 - 245,11%65
25 - 2911,16%125
30 - 349,32%113
35 - 395,89%80
40 - 447,33%114
45 - 495,45%79
50 - 549,04%112
55 - 5911,57%149
60+25,86%128
Wlk. MiastaWieś26,58%68
< 50 tys.26,82%112
50-100 tys.8,75%102
100-200 tys.10,44%129
> 200 tys.27,41%136
ZawódTop management6,95%80
Pracownicy średniego szczebla17,23%115
Pracownicy fizyczni i rolnicy21,05%105
Emeryci32,70%127
Inne22,06%72
WykształceniePodstawowe54,28%120
Średnie29,70%100
Wyższe10,83%86
Inne5,19%41


 

Dołącz do dyskusji: „Milion w Minutę” ogląda 2,37 mln widzów, TVN przegrywa tylko z Polsatem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
morisss
średnie wykształcenie 29,70% podstawowe 54,28 a w artykule jest napisane że program ogladają ludzie ze średnim wykształceniem. czy tvn płaci za pisanie tych newsów.
odpowiedź
User
Grt
Nie patrzysz na współczynnik dopasowania.
odpowiedź
User
TVn to dno
TVN - szmira i jego kolejny gniot dla motłochu
odpowiedź