SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Teleturniej „Milionerzy” stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,49 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.

Article

Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 1 września 2020 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 17 września stacja pokazała jedenaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,49 mln widzów. Przełożyło się to na 11,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 17 września br., który oglądało średnio 1,90 mln widzów.

Dla porównania, jesienią ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej „Milionerzy” miał 1,76 mln widzów (odpowiednio 11,89 proc., 12,13 proc. oraz 11,49 proc. udziału). Format stracił 270 tys. widzów.

TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 11,43 proc. Stacja ta jednak w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, a w środy - „Na dobre i na złe” (obie produkcje wystartowały w drugim tygodniu września), a w czwartki pokazywane są filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Przyjaciółki”; 8,44 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, „Wielki test” i „Ojciec Mateusz”; 8,29 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest pierwszy.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Milionerzy” stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert
Dziwne te wyniki nielsena... Nagle spadek? Te pozostale miliony to wirus zabil?
odpowiedź
User
Kacper 3100
To było fajne na początku, potem nudzi. To chyba jedyny teleturniej w polskiej TV, gdzie nie ma rywalizacji, tylko się gra samemu z sobą, stąd niewiele tu emocji i zwrotów akcji.
odpowiedź
User
Gość X
Niech oglądalność rośnie.
Do dziś są zaskakujące pytania, a nawet wydano grę z trudnymi pytaniami i nowymi kołami ratunkowymi w wersji Gold.
odpowiedź