SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Milionerzy” zyskali widzów i przynieśli 15 mln zł z reklam

Nadawany w TVN teleturniej "Milionerzy" jesienią br. gromadził więcej widzów niż rok wcześniej, a pod względem udziałów w rynku przegrywał jedynie z propozycjami TVP 1. Wpływy reklamowe programu wzrosły i wyniosły 14,9 mln zł.

Z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement wynika, że premierowe odcinki "Milionerów" nadawane w niedziele o 18.00 od września do grudnia br. przyciągały przed ekrany średnio 2,65 mln widzów, dając stacji 19,19 proc. udziału w grupie 4+ i  18,26 proc. w komercyjnej 16-49. To więcej niż rok temu, gdy średnia widownia teleturnieju wyniosła 2,43 mln osób, a udział TVN to było odpowiednio 17,59 proc. i 15,81 proc.

W paśmie emisji zakończonej właśnie serii "Milionerów" TVN przegrywał pod względem osiąganego udziału w 4+ jedynie z TVP 1, która w tym czasie nadawała końcówkę "Ojca Mateusza" i teleturniej "Jaka to melodia?". Dało jej to 28,82 proc. udziału w rynku. Za TVN-em znalazły się natomiast: TVP 2 (“Panorama”, “Sport”, Pogoda”; 12,94 proc.) oraz Polsat (“Hotel 52”, “Wydarzenia”; 10,75 proc.). W grupie 16-49 TVN również był drugi za Jedynką.

Wpływy z reklam nadanych przy tegorocznej jesiennej edycji teleturnieju wyniosły 14,9 mln zł. Jesienią ub.r. przychody reklamowe z programu były niższe i wyniosły 12,4 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Dane telemetryczne pokazują, iż jesienną serię "Milionerów" oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej pięćdziesiątki oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.


Oglądalność jesiennej edycji "Milionerów" odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
12-09-20101 807 33117,29%16,21%
19-09-20102 144 37917,55%15,39%
26-09-20101 993 40215,78%15,55%
03-10-20102 312 56718,51%19,56%
10-10-20102 352 41818,77%17,65%
17-10-20102 505 59418,05%16,35%
24-10-20103 304 28823,71%23,73%
31-10-20102 462 27417,61%15,70%
07-11-20102 792 50718,14%15,70%
14-11-20102 795 64619,87%19,00%
21-11-20103 002 90920,71%20,00%
28-11-20103 050 67920,27%18,83%
05-12-20102 916 52618,98%18,15%
12-12-20103 087 13220,44%20,68%
19-12-20103 195 51920,81%20,40%
Średnia2 647 63919,19%18,26%



Widownia programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 13 982 85828,82%25,55%
TVN – Milionerzy2 647 63919,19%18,26%
TVP 21 788 59412,94%10,75%
Polsat1 485 43410,75%12,88%


Profil widowni teleturnieju

 MilionerzyADH %AFF
PłećMężczyźni41,64%86
Kobiety58,36%113
Wiek 4-92,16%36
 10-152,75%39
16 - 192,32%40
20 - 243,97%49
25 - 297,48%84
30 - 347,55%92
35 - 395,90%83
40 - 446,25%97
45 - 496,61%93
50 - 549,17%111
55 - 5912,62%166
6033,22%170
Wlk. miastaWieś28,67%74
< 50 tys.23,06%96
50-100 tys.9,23%108
100-200 tys.10,70%134
> 200 tys.28,34%139
ZawódTop management7,70%99
Pracownicy średniego szczebla16,73%116
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,57%87
Emeryci41,24%166
Inni16,76%51
WykształceniePodstawowe48,69%106
Średnie32,40%109
Wyższe14,00%122
Inne4,91%38


 

Dołącz do dyskusji: “Milionerzy” zyskali widzów i przynieśli 15 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seryjnie
DANIELOS PITA na prezydenta
odpowiedź