SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Miliony piw do wygrania” w promocji Specjala

Ruszyła promocja piwa Specjal (produkowanego przez Grupę Żywiec) prowadzona pod hasłem „Miliony piw do wygrania”. Akcję, realizowaną przez agencję G3 Loyalty&Lottery Solutions, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Just, Golden Submarine, MediaVest i Roots PR.

Article

W ramach akcji pod wybranymi kapslami butelek i zawleczkami puszek piwa Specjal Jasny Pełny i Specjal Mocny znajdują się informacje o nagrodzie: „Wygrałeś Specjal JP 2016”, „Specjal JP 2016”. Wygraną puszkę można odebrać w każdym ze sklepów biorących udział w akcji.

Promocja jest prowadzona w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, zachodniopomorskim, mazowieckim, podlaskim i  wielkopolskim. Zaczęła się w połowie marca i potrwa do połowy listopada (nagrody można będzie obierać do końca stycznia 2017 roku). Jej realizacją zajmuje się agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions.

- Nasze doświadczenia z dwóch poprzednich sezonów pokazały, że promocja typu instant win, która już w miejscu sprzedaży nagradza konsumenta za zakup produktu, to nie tylko narzędzie wzmacniające pozycję rynkową Specjala. Loteria zachęca do zakupu, ale też przyciąga nowych konsumentów - komentuje Barbara Rychel, dyrektor marketingu marek Tatra, EB i marek regionalnych w Grupie Żywiec.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Promocja będzie reklamowana w internecie, na outdoorze (nośniki, ekrany bankomatów) oraz w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja Just, za działania w internecie odpowiada agencja Golden Submarine, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Miliony piw do wygrania” w promocji Specjala

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bovi
czym sie rozni specjal od eb? czy to przypadkiem nie ten sam browar?
odpowiedź
User
miro17
wygrane kapsle chyba tym razem swoi wzięli, zero wygranych a kocham specjala
odpowiedź
User
miro17
głupia TATRA wygrywa a ja dalej nic ,a lubię piwo w szczególności specjala
odpowiedź
User
Młody
Specjal oraz Braniewo to moje ulubione fabrykaty, lecz to Specjal sączę częściej, nie nudzi mi się, po prostu mi odpowiada. Gdyby nie to, pewnie bym się wkurzył i przerzucił na inne piwo... Zero wygranych! Od początku tej promocji po dziś dzień pije średnio 6-8 specjali w tygodniu, czasem więcej, czasem mniej, ale jeszcze ani razu nie udało mi się niczego wygrać. Co, pech? W porządku, rok temu, chyba w okolicach wakacji też była taka promocja, czy było inaczej? Wbrew temu wciąż się łudzę, że ten kolejny będzie właśnie tym, zobaczymy, no, ponoć nadzieja umiera ostatnia :p

"PROSTO Z BROWARU W ELBLĄGU", szybko tego tekstu nie zapomnę.
odpowiedź
User
plankton
ŚCIEMA! W zeszłym roku wygrywałem 1 puszkę na 20-40 kupionych butelek piwa. W tym roku, żeby trafić wygraną, trzeba, niestety, kupić co najmniej 100 butelek, jeśli nie więcej :-(
odpowiedź