Kampania pod hasłem „Miliony powodów, by szukać” ruszyła 25 grudnia i potrwa do końca stycznia 2025 r. Start jeszcze w trakcie świąt Bożego Narodzenie jest nieprzypadkowy – przełom roku to zawsze czas snucia planów na nowy rok. Także jeśli chodzi o zakup mieszkań, domów czy działek, czego dowodem jest wzmożony ruch w portalu ogłoszeniowym Nieruchomosci-online.pl. W minionym 2024 r. to właśnie w styczniu serwis odwiedziło najwięcej aktywnych użytkowników. Jak będzie teraz?
– W 2025 rok wchodzimy z zimową kampanią, której motywem przewodnim są życiowe powody pchające nas do poszukiwań nowej nieruchomości. Jako portal, który stale rozmawia z poszukującymi i bada ich zachowania, jesteśmy świadkami milionów powodów tych zmian. Kolejny etap w życiu, nowe wyzwanie, nawarstwiające się trudności mieszkaniowe, czasami po prostu realizacja marzenia lub decyzja podejmowana pod wpływem chwili – to tylko niektóre impulsy do zmiany na nowe – mówi Alicja Palińska, brand manager portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

W trwającej kampanii przedstawione są trzy historie, których finałem jest nowa nieruchomość. Pierwsza dotyczy rodziny, która potrzebuje większej przestrzeni do życia. Druga opowiada o wędkarzu, którego pasja i związane z nią sprzęty już nie mieszczą się w ciasnym mieszkaniu. I trzecia – przedstawiająca świeżo upieczoną studentkę, która potrzebuje mieszkania na wynajem.
– Jako portal ogłoszeniowy zawsze staramy się patrzeć na rynek oczami osób poszukujących. Dlatego w kampanii ważne są nie tylko historie, ale też ich odpowiednie pokazanie. Stąd też każdy spot został przygotowany tak, aby widzowie patrzyli na wydarzenia z punktu widzenia bohatera – dodaje Alicja Palińska.

Ogólnopolska kampania „Miliony powodów, by szukać” realizowana jest m.in. na antenach telewizji TVN, Polsat i TVP. Spoty pojawiają się przy filmowych hitach, programach śniadaniowych czy popularnych teleturniejach. To już kolejna w ostatnich czterech latach telewizyjna kampania serwisu Nieruchomosci-online.pl, która pomaga budować świadomość marki.
Kampania w głównych stacjach telewizyjnych wzmocniona została promocją w digitalu. W 15-sekundowych spotach na YouTubie, TikToku, Facebooku, Instagramie i platformie X prezentowane są szczęśliwe zakończenia poszukiwań wspomnianych już bohaterów.

Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie około 280 tys. ofert biur nieruchomości, firm deweloperskich i osób prywatnych. W ofercie można znaleźć tam mieszkania, domy, działki i nieruchomości komercyjne. Miesięcznie serwis odwiedza około 3 mln użytkowników (dane Google Analytics).










