Minął tydzień, a "Nie" za paywallem nadal nie ma. Dlaczego?

Od wtorku 1 kwietnia czytelnicy tygodnika “Nie” (Urma) mieli mieć możliwość skorzystania z płatnego serwisu internetowego z aktualnymi oraz archiwalnymi wydania tygodnika. Mimo że minął tydzień, to serwis nie ruszył.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Minął tydzień, a "Nie" za paywallem nadal nie ma. Dlaczego?

Agnieszka Wołk-Łaniewska, redaktor naczelna “Nie”, informuje Wirtualnemedia.pl, że powodem jest problem techniczny z ustawieniem płatnego paywalla

Nowy serwis “Nie” jest już gotowy

- Powrót do e-kiosku nie ma sensu, ponieważ nikt z niego nie korzysta. Zależy nam na tym, żeby umożliwić czytelnikom miesięczny dostęp abonamentowy, dlatego gdy uda nam się wprowadzić tę usługę, uruchomimy serwis, który sam w sobie jest już gotowy – mówi Agnieszka Wołk-Łaniewska. 

Jak informowaliśmy, powodem wprowadzenia płatnych subskrypcji przez tygodnik “Nie” jest m.in coraz gorsza dostępność prasy. Ma to związek m.in. z likwidacją kolejnych punktów sprzedaży gazet. 

– Mamy bardzo wiele sygnałów, że “Nie” jest nie do kupienia. Subskrypcja internetowa może uzupełnić te białe plamy – mówiła w ostatnim czasie dla Wirtualnemedia.pl Wołk-Łaniewska.  – Nie będzie poważny, doniosły portal, w którym na bieżąco będziemy komentować istotne wydarzenia. To po prostu dostęp do tekstów, publikowanych na łamach tygodnika – dodawała. 

Użytkownicy, którzy wykupią miesięczną subskrypcję, mają mieć dostęp do bieżącego numeru oraz archiwum tekstów, które będzie uzupełniane sukcesywnie. Nie podjęto jeszcze decyzji, ile ma kosztować subskrypcja. – Zaczniemy od subskrypcji miesięcznej, a jeśli pojawią się sygnały o zapotrzebowaniu na kwartalną czy roczną, rozszerzymy ofertę – doprecyzowywała Wołk-Łaniewska.  

Spółka Urma w 2023 roku zanotowała spadek przychodów o 11,3 proc. do 3,5 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się do ponad 1,1 mln zł. Firma od lat notuje ujemną rentowność.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"