SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy

Sieć marketów budowlanych Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. W ramach nowej umowy będzie w Polsce kontynuować współpracę z agencją Mindshare Polska (GroupM/WPP).

Castorama Polska ponownie wybrała Mindshare Polska do współpracy w ramach działań mediowych. Na mocy nowej umowy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie i zakup mediów 360.

Wszystkie aktywacje offline i online realizują kluczowe wskaźniki efektywności, nie tylko w procesie optymalizacji kosztów zakupu mediów, ale także realizacji celów biznesowych klienta.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

W 2017 roku Mindshare przejął obsługę mediową Castoramy od PHD Media Direction (Omnicom). Wtedy przetarg prowadzony był przez centralę firmy Kingfisher plc, która jest właścicielem tej sieci sklepów.

 

 

Dołącz do dyskusji: Mindshare obronił budżet mediowy Castoramy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl