Mindshare po wygranym przetargu zajmuje się obsługą digitalową Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań digital wybierając do współpracy w tym zakresie dom mediowy Mindshare Polska należący do GroupM (WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mindshare po wygranym przetargu zajmuje się obsługą digitalową Credit Agricole

Mindshare odpowiada za obsługę działań reklamowych banku w internecie, współpraca uwzględnia w szczególności działania nakierowane na sprzedaż.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę.

- Od tego roku mocno przyśpieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać - mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

Wcześniej obsługą digitalową zajmowały się agencje Cube Group i Performance.

W reklamach Credit Agricole występuje Dawid Podsiadło.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej