SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mindshare Polska zdobył budżety ETA i Randstad

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał przetarg na obsługę firm ETA iRandstad. Będzie planował oraz kupował media na potrzeby ichkampanii reklamowych.

W przetargu na obsługę mediową firmy Randstad do mediowyMindshare Polska pokonał Starcom i PRO Media House. Dzięki temuzespół pod kierownictwem Magdaleny Mulengi zajmie się realizacjąjej jesiennej kampanii reklamowej.

Mindshare Polska zdobył również budżet mediowy firmy EgyptianTourist Authority (ETA), dla której planował i kupował media będziezespół pod kierownictwem Pauliny Kierczyńskiej.

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska zdobył budżety ETA i Randstad

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl