Mindshare przejmuje od Havas Media obsługę Red Bulla

Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę firmy Red Bull, producenta napojów energetycznych w Polsce. Dotychczas zajmował się tym Havas Media (Havas Media Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg prowadzony był lokalnie i dotyczył tylko polskiego rynku. Red Bull zdecydował się wybrać w nim do współpracy Mindshare Polska. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem oraz optymalizacją wszystkich mediów dla tego marketera.

- Red Bull to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, z unikalną strategią i aktywacjami które na dobre zapisał się na kartach historii reklamy. Cieszę się, że nasza propozycja działań skutecznie sprostała potrzebom, jakie poznaliśmy na etapie briefu. Przed nami pierwsze wspólne wyzwania, zadania i kampanie - mówi Adrian Kawecki,  CEO Mindshare Polska.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku.

Dotychczas obsługą mediową w Polsce zajmował się dom mediowy Havas Media. Współpraca trwała od 12 lat.

Mindshare zajmuje się obsługuje Red Bulla również na innych rynkach m.in. w Austrii, Czechach i Słowacji, Niemczech, Kanadzie i w Rosji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej