„Minęła 20” straciła 105 tys. widzów, TVP Info zdecydowanym liderem

W tym roku magazyn „Minęła 20”  śledzi średnio 514 tys. widzów, o 105 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok temu. Program daje TVP Info pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Minęła 20” straciła 105 tys. widzów, TVP Info zdecydowanym liderem
Michał Rachoń, fot. TVP Info

Wieczorny program TVP Info „Minęła 20-ta” emitowany jest niemal codziennie (zwykle około godz. 20.13). Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 22 lutego 2021 roku wyniosła 514 tys. osób, co przełożyło się na 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 lutego br. - obejrzało je 1,06 mln widzów (tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze).

grafika

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 stycznia do 22 lutego 2020 roku) średnia widownia „Minęła 20-ta” wynosiła 619 tys. osób. Przełożyło się to na 4,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,85 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji spadła o 105 tys. osób.

Kto prowadzi program „Minęła 20”

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego na zmianę przez głównie Danutę Holecką, Krzysztofa Ziemca, Michała Rachonia i Adriana Klarenbacha wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3,02 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (1,50 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP Info jest drugie, plasując się za TVN24.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji