SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Mini Almette promowane hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!"

Pod hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!" ruszyła kampania serków twarogowych Mini Almette w mniejszym, kompaktowym formacie. Przygotowały ją GPD Advertising, Grasp Group, Value Media i Quality PR.

Article

Opakowanie Mini Almette łatwo dzieli się na 4 porcje do zjedzenia "na raz". Produkt sprzedawany jest w trzech smakach - śmietankowym, z ziołami i jogurtowym.

Serki reklamowane są kampanią telewizyjną, którą wspierają działania digitalowe. Promocja obejmie także działania z influencerami, kampanię prasową w mediach handlowych oraz działania PR.

Almette produkowane jest z naturalnych składników, nie zawiera barwników, zagęstników oraz konserwantów i GMO, co zostaje podkreślone w komunikacji reklamowej.

Za produkcję spotu odpowiada GPD Advertising, która wspólnie z agencją Grasp Group przygotowuje także kampanię digitalową. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania public relations koordynuje Quality Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mini Almette promowane hasłem "Naturalnie, kiedy chcesz!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl