“MiniMini+ polecamy przez mamy!”. Ruszyła kampania stacji

Kanał dziecięcy MiniMini+ rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „MiniMini+ polecany przez mamy!”. Działania promocyjne, które obejmą radio, telewizję, prasę, internet oraz kina, potrwają do połowy listopada.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
“MiniMini+ polecamy przez mamy!”. Ruszyła kampania stacji

- Poprzez tę kampanię pragniemy podkreślić, że dzięki naszej polityce nastawionej na wartościową, mądrą i bezpieczną ofertę programową dla maluchów, MiniMini+ stało się najbardziej zaufanym kanałem dla polskich rodziców - mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestyle’owych i dokumentalnych platformy nc+. Nadawca podkreśla, że z badania GfK przeprowadzonego w lutym br. wynika, że stacja MiniMini+ jest najchętniej polecanym kanałem dziecięcym wśród rodziców dzieci w wieku 2-12 lat.

W spocie telewizyjnym zobaczyć można małą dziewczynkę, która wciela się w mamę dla swojej lalki. Reklama emitowana jest w telewizji (TVN, TVN Style, Kuchnia+, Domo+ i MiniMini+).

Działania obejmują także radio (Radio ZET, Trójka, TOK FM, Radio Wawa i VOX FM), prasę („Claudia”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Dziecko”, „Mam Dziecko” i „Twoje Dziecko”), internet (dziecko.pl, E-dziecko.pl, YouTube, Facebook, ipla, Player.pl, blogi) i kina (Cinema City, Multikino i Helios).

Kampania reklamowa potrwa do 16 listopada br. Spot wyreżyserował  Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji nc+. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?