SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ministerstwo Finansów szuka agencji mediowych do obsługi 10 mln zł budżetu w prasie i internecie

Ministerstwo Finansów rozpoczęło przetarg na obsługę mediową w prasie i internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Resort planuje do dwuletniej współpracy wybrać maksymalnie trzy agencje. Budżet to 10 mln zł.

Siedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasoweSiedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasowe

Przedmiotem przetargu jest zawarcie umowy ramowej na zakup powierzchni reklamowej w prasie drukowanej lub na portalach internetowych na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez ministra finansów.

Celem kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Resort planuje wybrać maksymalnie trzy agencje do współpracy. Zawrze z nimi tzw. umowy ramowe na okres dwóch lat.

Budżet przeznaczony do obsługi wynosi 8,13 mln zł netto, czyli blisko 10 mln zł z VAT.

Przetarg trwa do 5 kwietnia br.

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Finansów szuka agencji mediowych do obsługi 10 mln zł budżetu w prasie i internecie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
ciekawe kogo wybiorą, hmmm
odpowiedź
User
Max
uzasadniać kretyńskie posunięcia Glapy to wyzwanie na miarę Karnowskich
odpowiedź
User
Max
uzasadniać kretyńskie posunięcia Glapy to wyzwanie na miarę Karnowskich
odpowiedź