SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pięć agencji będzie obsługiwać Ministerstwo Finansów w internecie

Ministerstwo Finansów rozstrzygnęło przetarg na obsługę digitalową. Do współpracy wybrało agencje: ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej, Fabryka Marketingu, Mastermind Media i Aplan Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Siedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasoweArticle

W odpowiedzi na przetarg resortu finansów wpłynęło 10 ofert. Złożyły je agencje: Interprima, Audience Network, Sigma Bis, Accesspro, Publicon, ClickAd Interactive, Mastermind Media, Fabryka Marketingu, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media.

Ministerstwo Finansów do współpracy wybrało pięć ostatnich, czyli ClickAd Interactive, Mastermind Media, Fabrykę Marketingu, Fabrykę Komunikacji Społecznej i Aplan Media.

Agencje te będą odpowiadać za prowadzanie "działań o informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w internecie, w tym w social mediach". Zajmą się tworzeniem grafik, filmów i animacji, z wyłączeniem kampanii w wyszukiwarce Google. Grupą docelową działań mają być osoby pełnoletnie, przy czym bez wykorzystania targetowania.

Z wybranymi agencjami resort finansów podpisze umowy ramowe na 24 miesiące. Budżet zaplanowanych działań wynosi 2 mln zł.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pięć agencji będzie obsługiwać Ministerstwo Finansów w internecie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Potrzeba aż 5 agencji aby wszystkie kłamstwa i bajki z Ministerstwa Finansów obsłużyć? Wow! To chyba szykują się na coś więcej niż slajdy i bujdy Morawieckiego.
odpowiedź
User
Grześ
Ło matko. Znowu troli przybędzie na bankier.pl i money.pl...
odpowiedź
User
Mateusz
Ej sigma bis...daje wam przetarg na tacy a wy go przegrywacie?
odpowiedź