SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej zajmą się dla ministerstwa kampanią o energetyce

Konsorcjum agencji Euvic Media (dawne clickAd Interactive) i Fabryka Komunikacji Społecznej wygrało przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska na realizację kampanii o energetyce - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet resoru na te działania wynosi 5,15 mln zł.

fot. Shutterstock.comArticle

Przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczył zaplanowania, przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej dla projektu nieinwestycyjnego „Inteligentnie w energetyce. Wsparcie budowy inteligentnej sieci energetycznej w Polsce”.

Postępowanie wygrało konsorcjum agencji Euvic Media z Fabryką Komunikacji Społecznej, które złożyło ofertę z ceną 2,43 mln zł

Konsorcjum pokonało w nim Five Media, Fabrykę Marketingu, Biuro Reklamy Gazet Lokalnych oraz konsorcjum agencji reklamowej dsk z Effective Media Solutions .

Budżet, jaki zamierza przeznaczyć resort na zaplanowane działania wynosi 5,15 mln zł. Na zakup mediów ma zostać przeznaczone 1,75 mln zł.

Wybrane agencje będą pracować dla resortu przez 21 miesięcy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej zajmą się dla ministerstwa kampanią o energetyce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl