Mint Media promuje nową markę smartfonów - Meizu

Agencja interaktywna Mint Media w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła obsługę nowej marki  smartfonów - Meizu, z portfolio Maxcom. Agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mint Media promuje nową markę smartfonów - Meizu

Współpraca obejmuje komunikację produktową launchu telefonów komórkowych firmy na rynku polskim. Do zadań agencji należy przygotowywanie i prowadzenie kampanii display, kreacji produktowych, a także realizacje związane z wyglądem strony producenta. Zespół odpowiada także za współpracę z influencerami oraz za działania w mediach społecznościowych.

Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Paweł Karaś.

Marka Meizu zadebiutowała na polskim rynku w kwietniu tego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day