Mint Media promuje nową markę smartfonów - Meizu

Agencja interaktywna Mint Media w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła obsługę nowej marki  smartfonów - Meizu, z portfolio Maxcom. Agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mint Media promuje nową markę smartfonów - Meizu

Współpraca obejmuje komunikację produktową launchu telefonów komórkowych firmy na rynku polskim. Do zadań agencji należy przygotowywanie i prowadzenie kampanii display, kreacji produktowych, a także realizacje związane z wyglądem strony producenta. Zespół odpowiada także za współpracę z influencerami oraz za działania w mediach społecznościowych.

Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Paweł Karaś.

Marka Meizu zadebiutowała na polskim rynku w kwietniu tego roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa