„Bitwa smaku” Ravgora i Jeleniejaja w kampanii Mirindy (wideo)

W ramach kampanii promującej dwa nowe smaki napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo) przygotowano aktywności pod hasłem „Bitwa smaku” z udziałem twórców popularnych kanałów youtube’owych: Ravgor i Jeleniejaja.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii promowane są dwa warianty smakowe Mirindy (arbuzowy i ananasowy) wprowadzone testowo do sprzedaży. Konsumenci mogą głosować na swój ulubiony, a smak, który dostanie więcej głosów, zostanie wprowadzony do sprzedaży na stałe. W telewizji reklamuje to spot z dwugłowym sprzedawcą.

W ramach akcji autorzy kanałów youtube’owych Ravgor i Jeleniejaja przygotują klipy, w których będą rywalizowały nowe smaki Mirindy. Youtuberzy będą też zachęcali do zagłosowania na ulubiony smak w serwisie internetowym Mirindy.

Cała kampania potrwa do końca sierpnia. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, a za planowanie mediów - dom mediowy OMD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady