Miś Paddington we wzruszającej świątecznej reklamie Marks & Spencer (wideo)

Bohaterem tegorocznej świątecznej kampanii brytyjskiej sieci sklepów Marks & Spencer jest miś Paddington. Kreację przygotowała londyńska agencja Grey.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Miś z kultowego filmu familijnego został wybrany na bohatera kampanii reklamowej nieprzypadkowo -  pod koniec grudnia tego roku na ekrany kin wchodzi „Paddington 2”– kolejna część przygód uroczego niedźwiadka.

Trwająca ponad półtora minuty reklama zabiera nas w magiczny świat Paddingtona, wyjęty wprost z filmu. Wyrwany ze snu Miś spotyka na dachu swojego domu włamywacza, który chce go okraść. Paddington, widząc go z workiem prezentów, bierze go za.. Świętego Mikołaja. Zabiera zaskoczonego złoczyńcę w podróż po okolicy, zwracając po drodze skradzione przez niego upominki prawowitym właścicielom. Bohaterowie w czasie wędrówki zostają przyjaciółmi.

Reklama ma jeden mankament – we fragmencie, kiedy przestępca przytula niedźwiadka po zakończonej wycieczce, zamiast wyrazów wdzięczności słychać… „f***  you, little bear” (fragment zaczyna się od 1:10 minuty nagrania).

- Paddington czaruje dzieci i dorosłych na całym świecie od ponad 60 lat, dlatego nie mogliśmy odrzucić szansy przeniesienia jego cudownie ujmującego, brytyjskiego charakteru w sam środek naszej świątecznej kampanii – mówi Patrick Bousquet-Chavanne, w M&S odpowiedzialny za marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej