SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Misja specjalna”: więcej widzów, ale niższe udziały

„Misja specjalna” po przeniesieniu na wcześniejszą porę zyskała widzów, ale spadł jej udział w rynku. Wyniki programu nie są jednak dobre, bo przegrywa on z tym, co pokazuje konkurencja TVP 1.

Śledczy program od 10 marca br. emitowany jest przez Jedynkę w środy w ścisłym prime time – o godz. 21.15. Po trzech odcinkach nadanych o tej porze średnia oglądalność "Misji specjalnej” wynosi 1,71 mln widzów przy udziale na poziomie 11,78 proc. w grupie 4+ i 8,27 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych AGB NMR dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie Jedynka miała aż 3,66 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 23,86 proc. i 20,51 proc. (emitowała wtedy jednak filmy fabularne).

W lutym br. po powrocie na antenę po roku nieobecności „Misja specjalna” nadawana była we wtorki o 23.00 (raz pokazano ją o 0.00). Cztery pokazane wtedy odcinki zgromadziły średnio 880 tys. oglądających, ale ich udział w rynku był nieco wyższy niż o wcześniejszej porze, bo wynosił 12,76 proc. w 4+ i 8,89 proc. w 16-49.

W czasie emisji magazynu TVP 1 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em, który pokazując wtedy „W11” i „You Can Dance” jest liderem z udziałem wynoszącym 24,12 proc., TVP 2 (filmy; 20,84 proc.) i Polsatem (mecze Ligi Mistrzów, film; 11,78 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że „Misję specjalną” oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Widownia „Misji specjalnej” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
10-03-20101 739 03011,60%8,33%
17-03-20101 916 20112,89%9,07%
24-03-20101 483 31710,77%7,30%
średnia1 713 65711,78%8,27%


Oglądalność magazynu na tle konkurencji 

 Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVN3 510 19724,12%
TVP 23 032 91120,84%
Polsat1 818 12012,49%
TVP 1 – Misja specjalna1 713 65711,78%


Profil widowni programu 

 ADH %AFF
PłećMężczyźni43,66%91
 Kobiety56,34%109
Wiek 4-91,02%17
  10-152,74%39
 16 - 191,37%24
 20 - 242,62%32
 25 - 293,28%37
 30 - 345,66%69
 35 - 397,02%99
 40 - 445,44%84
 45 - 497,54%106
 50 - 5410,12%123
 55 - 599,31%123
 60+43,87%225
Wlk. miastaWieś41,01%105
 < 50 tys.24,89%103
 50-100 tys.9,82%115
 100-200 tys.8,15%102
 > 200 tys.16,13%79
ZawódTop management6,22%80
 Pracownicy średniego szczebla9,83%68
 Pracownicy fizyczni i rolnicy20,73%103
 Emeryci49,56%199
 Inni13,66%42
WykształceniePodstawowe57,00%124
 Średnie29,61%100
 Wyższe9,63%84
 Inne3,76%29


 

Dołącz do dyskusji: „Misja specjalna”: więcej widzów, ale niższe udziały

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m
Jaki program taka widownia;-)
odpowiedź
User
do -m
popieram - jaki program taka widownia.
odpowiedź
User
nick
zdaje sie, ze nikt oprocz pani Gargas nie jest zainteresowany tym programem. to jest wlasnie wyrzucanie publicznych pieniedzy w bloto!
odpowiedź