SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych

Transmisję z finału konkursu Miss Polski 2008 obejrzało w Polsacie1,53 mln osób. Stacja dzięki emisji gali zarobiła na reklamach 883tys. złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Polsatu podczas relacji miał średni udział w rynku na poziomie19,7 proc. (w grupie komercyjnej 16-49; 20,7 proc.), wynika zdanych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Lepszywynik zanotowała tylko TVP1 emitująca film fabularny "Amerykańskarapsodia" (23,18 proc udziału).

AMRAMR%SHR%
TVP117594384,90%23,18%
POLSAT15299594,26%19,70%
TVP213635653,80%17,97%
TVN5694851,59%7,50%


Transmisję śledziły głównie kobiety (61,87 proc. ogółu widzów),mieszkańcy wsi i małych miast ( 62,96 proc. widzów).

Gala finałowa Miss Polski 2008 odbyła się w amfiteatrze nadWisłą w Płocku. W konkursie startowało 28 dziewczyn w wieku od 18do 24 lat. Tytuł Miss Polski 2008 zdobyła Klaudia Ungerman.Fotoreporterzy przyznali tytuł Miss Foto Annie Bogusiewicz ,głosami internautów Miss Internetu wybrano KatarzynęKuzdralińską.

Gospodarzami konkursu byli Krzysztof Ibisz, Maciej Rock i MaciejDowbor. Organizatorem wyborów Miss Polski 2008 jest Missland,oficjalny partner Miss World.

Dołącz do dyskusji: Misski zarobiły dla Polsatu 883 tys. złotych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl