SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mleczny start Soul and Mind i SML Ostrołęka

Spółdzielnia Mleczarska 'Ostrołęka' wprowadza na rynek nową serię produktów pod marką Milandia.

W skład linii wchodzi pierwsze w Polsce mleko wytwarzane w unikalnej technologii ESL (Extended Shelf Life) oraz śmietany. Wprowadzeniu marki Milandia na rynek towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Milandia. Tak smakuje mleko!”. Agencja Reklamowa Soul and Mind odpowiedzialna jest za strategię dla nowej marki, za działania reklamowe oraz działania wspierające dystrybucję.

Wprowadzeniu na rynek nowych produktów Milandia towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Milandia. Tak smakuje mleko!”, wykorzystująca wizerunek bliźniaków Maćka i Pawła Królów, bohaterów programu "Duże Dzieci". Działania kierowane są do konsumentów oraz do dystrybutorów i handlowców. Pierwszy etap działań promocyjnych obejmie ogłoszenia reklamowe w prasie handlowej tj. Handel, Detal Dzisiaj, Poradnik Handlowca i Supermarket News; prasie kobiecej: Claudia, Wysokie Obcasy (Gazeta Wyborcza) i poradnikowej tj. Moje gotowanie, Dobre Rady.

W ramach działań kierowanych do dystrybutorów i handlowców Agencja Reklamowa Soul and Mind przygotowała także akcję promocyjną, której celem jest zmotywowanie sprzedawców do dystrybuowania produktów marki Milandia oraz prawidłowego eksponowania produktów i otrzymanych materiałów POS w sklepach. Pierwszy etap akcji o nazwie „Zbijaj kokosy z Milandią” rozpocznie się 15 października i potrwa do końca grudnia. Działania obejmą 500 największych hurtowni i 30 tysięcy sklepów spożywczych w całej Polsce. Do wygrania jest wycieczka na Mauritius oraz 200 nagród po 500 zł oraz 1000 po 50 zł.

Agencja Soul and Mind przygotowała także materiały informacyjne – ulotki, prezentację multimedialną oraz stronę www.milandia.pl, brała też udział w przygotowaniu eventu dla dystrybutorów.

Autorem layoutów opakowań oraz nazwy Milandia jest Soul and Mind Opakowania. Producentem opakowań jest firma Tetra Pak, która jest także dostawcą linii technologicznej oraz know how.

Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej odpowiada agencja reklamowa Soul and Mind, zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

Dołącz do dyskusji: Mleczny start Soul and Mind i SML Ostrołęka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl