SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Młodzi bogowie” reklamują oszczędzanie na emeryturę w Prudential Polska (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Prudential Polska zaczyna kampanię reklamującą ofertę oszczędzania na emeryturę. Akcja - przygotowana i realizowana przez BBDO Warszawa, Papaya Films, Platige Image i Starcom Media Vest Group - przebiega pod hasłem „Młodzi bogowie”.

Article

Bohaterem nowych reklam Prudential Polska jest mężczyzna w średnim wieku żyjący pełnią życia, który z niepokojem zaczyna się zastanawiać, czy taki poziom życia uda mu się utrzymać na emeryturze. Lektor spotu rozwiewa te wątpliwości, podkreślając, że według przewidywań specjalistów dzisiejsi trzydziesto-czterdziestolatkowie mogą liczyć na państwową emeryturę w wysokości zaledwie ok. jednej trzeciej pensji. Dlatego warto we własnym zakresie odkładać na emeryturę.

W kampanii Prudential reklamuje jedną ze swoich ofert oszczędzania na emeryturę - premiopolisę Emerytura Bez Obaw. Firma chce przekonać potencjalnych klientów, że im wcześniej zaczną oszczędzać, tym mniejszym wysiłkiem finansowym uzbierają kapitał na starość.

W poprzednich akcjach reklamowych ubezpieczyciela występowali potomkowie jego przedwojennych klientów, którym wypłacone zostały stosowne świadczenia.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od niedzieli. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (reklamy, serwis Mlodzibogowie.pl, aktywności w social media), prasę (m.in. pisma lifestylowe, kobiece, motoryzacyjne, dzienniki ogólnopolskie, magazyny podróżnicze i tygodniki opinii) oraz działania public relations (m.in. związane z wynikami badania opinii Polaków na temat ich postaw wobec przyszłych emerytur). Będzie realizowana przynajmniej do końca br.

Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk, zaś wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją zajął się Platige Image. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Media Vest Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Młodzi bogowie” reklamują oszczędzanie na emeryturę w Prudential Polska (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
birdie
A co z Zusem? Smutne , ale prawdziwe
14 8
odpowiedź
User
zakład utylizacji szmalu
zus? Nie wierzę, składam sam.
14 9
odpowiedź
User
Młody Bóg
Wiecie co mam lepszy pomysł, mam gdzieś godziwą emeryturę, a co tam. Zamieńmy się rolami, Wy mi wpłacajcie odpowiednie kwoty na konto co miesiąc a ja będę wam płacił jak już będę na emeryturze . Uczciwe, prawda? Bo to jest to samo co wy proponujecie mi dziś, więc uczciwe:)
14 14
odpowiedź
User
normalny widz nie żaden bóg
Ta reklama to WIELKA
przesada nazywaniem zwyczajnego męższczyznę bogem, to obraza wszystkich wierzących w Boga .
Czy ktoś się nad tym zastanowił nagrywając cos takiego, a ten niby aktor z pół samochodem nie poczuł się nijako, źle a taczej niegodny, żeby tak o nim mówić????.
11 20
odpowiedź
User
ja
Ta reklama jest obrzydliwa,nie można na nią patrzeć.
13 13
odpowiedź