„Młodzi i Muzyka”: Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
„Młodzi i Muzyka”: Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Jak wygląda sytuacja finansowa młodych Polaków? Czego na co dzień słuchają? Czy w ich domach grają stacje radiowe, czy raczej serwisy streamingowe? Czy osoby z Generacji Z wspierają artystów, których mają na playlistach? Co z koncertami i czy ucieczka w świat muzyki ma funkcję terapeutyczną? Na te i wiele innych pytań odpowiada raport „Młodzi i Muzyka”. Traktuje on o nowoczesnym podejściu do trendów, narzędzi, źródeł konsumowania muzyki i wydarzeń kulturalnych, w których młodzi chcą brać udział. W badaniu zawarto również historie młodych pasjonatów, dla których muzyka wciąż jest najważniejszą częścią ich życia.

„Muzyka pozwala przetrwać w życiu, jest dla mnie wsparciem i zrozumieniem” – wyznała jedna osób biorących udział w ogólnopolskim badaniu. „Gdyby nie było muzyki, to by zabrakło części mnie” – dodał ktoś inny. Łącznie przepytano 600 młodych w grupie wiekowej 18-24 oraz 25-34 lat. Dodatkowo, badanie ilościowe zostało uzupełnione o pogłębione, indywidualne dwugodzinne wywiady.

„Młodzi i Muzyka” to inicjatywa bileterii Biletomat.pl, która jak nikt inny rozumie potrzebę młodych słuchaczy i to, jak wpływa na nich muzyka. Działają w branży muzyczno-lifestylowej od 20 lat, sami organizowali imprezy, koncerty i festiwale, a nawet występowali na scenie, więc znają sprawę słuchania i muzycznych fascynacji z każdej możliwej strony. Dobrze podsumowuje to zresztą motto firmy: Od Fanów dla Fanów.

grafika

„Generacja Z, stanowiąca obecnie ponad 40% populacji, ma coraz większy wpływ na to jak będzie wyglądała nasza przyszłość. Dlatego też jest dla nas kluczowe zrozumienie jaki wpływ ma dziś muzyka na młodych, jak ważnym elementem jest w budowaniu ich własnej tożsamości oraz to jak wpływa na ich zachowanie konsumenckie” – mówią Aleksander Kubaczewski i Konrad Kubaczewski z Biletomat.pl

Trendy w świecie muzyki i mediów społecznościowych, mające bezpośredni wpływ na popkulturę i konsumpcję treści, zmieniają się błyskawicznie. Bardzo trudno być bieżąco w tym maratonie i wiedzieć, czym tak naprawdę interesują się i czego potrzebują jego uczestnicy. Raport „Młodzi i Muzyka” od Biletomat.pl w istotny sposób przybliża to zagadnienie. To esencjonalna pigułka, z której mogą skorzystać ludzie kultury, organizatorzy wydarzeń, marketingowcy, edukatorzy, socjologowie, ale i sami młodzi, by porównać swoje przemyślenia i przekonać się, że w wielu kwestiach, także związanych ze słuchaniem muzyki, nie są sami.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style