Młodzi ludzie LGBT+ bojący się wrócić do domu na święta w kampanii Pantene (wideo)

Pantene, marka produktów do pielęgnacji włosów (należy do Procter&Gamble) rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, w której opowiada o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do swoich rodzinnych domów na święta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Boże Narodzenie to święta kojarzone z czasem spędzanym wspólnie w rodzinnym domu, z rodzinnymi spotkaniami itp. Marka Pantene w swojej nowej reklamie pokazuje, że dla części członków społeczności LGBT+ nie jest to takie proste i oczywiste.  We współpracy z organizacją GLAAD i Trans Chorus z Los Angeles Pantene chce uświadomić ludziom, że dla niektórych powrót do domu na Boże Narodzenie może być trudnym przeżyciem.

Podczas gdy 137 mln Amerykanów przyjedzie do domu na święta, 44 proc. osób LGBT + uważa, że nie mogą wrócić do domu na Boże Narodzenie jak większość ludzi - w obawie przed tym, że ich tożsamość, orientacja seksualna, ubranie itp. nie zostaną zaakceptowane.

Aby wzmocnić historie ludzi, którzy przeszli transformację, Pantene stworzyła „Going Home for the Holidays” - serial wideo, który pokazuje napięcia i wyzwania, przed którymi stoją członkowie społeczności LGBT +, i zachęca te osoby do bycia takimi, jakimi są.

 - Wysłuchanie tych osób mówiących o próbach i triumfach powrotu do domu na święta, a także o ich nieodpartym pragnieniu bycia prawdziwym sobą - zainspiruje innych i przypomni nam o wszystkim, na czym polega prawdziwe piękno - powiedziała Ilaria Resta, wiceprezes kategorii ds. pielęgnacji włosów w Ameryce Północnej w Procter & Gamble.

Oprócz filmów Pantene zobowiązała się przekazać darowiznę w wysokości 100 tys. dolarów na rzecz równości organizacji charytatywnej, która walczy o to, aby członkowie społeczności LGBT + mieli prawo i szansę na utworzenie i utrzymanie kochającej rodziny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP