Młodzi ludzie LGBT+ bojący się wrócić do domu na święta w kampanii Pantene (wideo)

Pantene, marka produktów do pielęgnacji włosów (należy do Procter&Gamble) rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, w której opowiada o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do swoich rodzinnych domów na święta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Boże Narodzenie to święta kojarzone z czasem spędzanym wspólnie w rodzinnym domu, z rodzinnymi spotkaniami itp. Marka Pantene w swojej nowej reklamie pokazuje, że dla części członków społeczności LGBT+ nie jest to takie proste i oczywiste.  We współpracy z organizacją GLAAD i Trans Chorus z Los Angeles Pantene chce uświadomić ludziom, że dla niektórych powrót do domu na Boże Narodzenie może być trudnym przeżyciem.

Podczas gdy 137 mln Amerykanów przyjedzie do domu na święta, 44 proc. osób LGBT + uważa, że nie mogą wrócić do domu na Boże Narodzenie jak większość ludzi - w obawie przed tym, że ich tożsamość, orientacja seksualna, ubranie itp. nie zostaną zaakceptowane.

Aby wzmocnić historie ludzi, którzy przeszli transformację, Pantene stworzyła „Going Home for the Holidays” - serial wideo, który pokazuje napięcia i wyzwania, przed którymi stoją członkowie społeczności LGBT +, i zachęca te osoby do bycia takimi, jakimi są.

 - Wysłuchanie tych osób mówiących o próbach i triumfach powrotu do domu na święta, a także o ich nieodpartym pragnieniu bycia prawdziwym sobą - zainspiruje innych i przypomni nam o wszystkim, na czym polega prawdziwe piękno - powiedziała Ilaria Resta, wiceprezes kategorii ds. pielęgnacji włosów w Ameryce Północnej w Procter & Gamble.

Oprócz filmów Pantene zobowiązała się przekazać darowiznę w wysokości 100 tys. dolarów na rzecz równości organizacji charytatywnej, która walczy o to, aby członkowie społeczności LGBT + mieli prawo i szansę na utworzenie i utrzymanie kochającej rodziny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]