SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Młodzi pracownicy reklamują McDonald’s (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca możliwości, jakie ta firma daje młodym pracownikom. Akcję, prowadzoną pod hasłem „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, Opus Film i 24/7 Communication.

Article

Spot telewizyjny, będący głównym elementem akcji, pokazuje codzienne sytuacje z życia osobistego i pracy kilkunastu młodych osób zajmujących stanowiska menedżerskie w McDonald’s. Reklama podkreśla, że wbrew obiegowym opiniom o „straconym pokoleniu”, młodzi pracownicy z sukcesami odpowiadają w dużym stopniu za zarządzanie siecią McDonald’s w Polsce.

Firma podkreśla, że w kampanii prezentowani są jej autentyczni pracownicy, wybrani w wewnętrznym castingu spośród 3,5 tys. menedżerów zarządzających jej restauracjami w całym kraju.

Reklama od 20 kwietnia emitowana jest w kanałach TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat Play, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, TV4, TV6, ATM Rozrywka, History, Polsat Crime & Investigation Network, Superstacja, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, BBC Knowledge, SciFi Universal i Kino Polska. Ponadto kampania obejmuje internet (nowa odsłona serwisu mcdonaldspraca.pl, reklamy, aktywności w serwisach społecznościowych) oraz prasę.

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Młodzi pracownicy reklamują McDonald’s (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
be
taniej było wykorzystać pracowników do reklamy za friko. a może się mylę?
11 10
odpowiedź
User
jak
To nie jest restauracja tylko bar szybkiej obsługi.
11 8
odpowiedź
User
pavv
McDonald to BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI, a nie RESTAURACJA! W restauracji obowiązkowo musi być kelnerka/kelner oraz menu w formie książkowej.
A tak na marginesie to już z 15 lat w Makdonaldzie nie było pomimo tego, że mam go 100 m od domu i jak wiatr źle zawieje to muszę wąchać smrody wypalonego oleju palmowego.
11 9
odpowiedź