Młodzi użytkownicy napędzają wzrost wideo online

W ciągu ostatniego roku po raz kolejny zaobserwowano rozwój podwzględem oglądania klipów wideo w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Stało się tak głównie dzięki trwałemu wzrostowi liczbysubskrybentów szerokopasmowego dostępu do sieci oraz rosnącejliczbie opcji oglądania wideo online - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na badanie firmy Leichtman ResearchGroup.

31 procent ogółu dorosłych internautów z USA ogląda wideo onlineco najmniej raz w tygodniu, w porównaniu do 25 procent przedrokiem. 10 procent ogląda też klipy wideo w sieci każdego dnia.Wzrost pod względem korzystania z wideo online zaobserwowano jednakprzede wszystkim w przypadku młodszych respondentów.

W porównaniu z ubiegłym rokiem odsetek badanych w wieku od 18 do34 lat oglądających wideo online co najmniej raz w tygodniuzwiększył się z 28 do 42 procent. Tymczasem w przypadku osób wwieku co najmniej 35 lat wskaźnik ten wzrósł jedynie z 13 do 15procent.

Z badania Leichtman Research Group wynika również, że 9 procentbadanych oglądających filmiki wideo w internecie zdecydowaniezgadza się ze stwierdzeniem, iż obecnie rzadziej oglądajątelewizję. Również 9 procent przyznało, że ostatni odcinek programutelewizyjnego obejrzało tydzień wcześniej w sieci.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber