SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MNI chce zdobyć 110 tys. użytkowników 2 marek telefonii mobilnej w3 lata

Spółka telekomunikacyjna MNI chce do końca 2010 roku mieć 110 tys.użytkowników dwóch swoich marek telefonii mobilnej: "Symfonia" i"Ezo", poinformował prezes MNI Mobile Leszek Kułak w środę. MNIświadczy usługi jako wirtualny operator telefonii komórkowej (MVNO)w oparciu o infrastrukturę PTK Centertel.

MNI chce zdobyć 110 tys. użytkowników 2 marek telefonii mobilnej w3 lata

"Dziś ruszają dwie nasze marki własne, na początku rokuplanujemy zaprezentować kolejne" - powiedział Kułak podczaskonferencji prasowej. MNI świadczy również usługi jako wirtualnyoperator dla innych firm, np. Długie Rozmowy albo Crowley DataPoland.

Marka "Simfonia" jest przeznaczona dla dotychczasowych abonentówtelefonii stacjonarnej MNI. Spółka zakłada, że w ciągu pierwszegoroku działania zyska 20 tys. użytkowników tej marki, a w ciągu 36miesięcy będzie ich w sumie 60 tys.

"To oferta kierowana do naszych obecnych klientów, co sprawia,że nie musimy ich lokalizować, nie będziemy mieć też kłopotów zdotarciem do nich. Zaoferujemy im ofertę konwergentną i jednąfakturę" - poinformował Kułak. Dodał, że celem MNI jest zwiększenielojalności obecnych abonentów i zwiększenie średniego przychodu naużytkownika (ARPU).

Marka "Ezo" ma być kierowana dla klientów zainteresowanychproduktami o tematyce ezoterycznej. Spółka zależna MNI - Telestar,jest m.in. operatorem kanału telewizyjnego Ezo TV. Oferta nowejtelefonii będzie oparta właśnie na jego kontencie.

"Według danych GUS, Polacy wydają rocznie na usługi ezoteryczne2 mld zł, z usług tego typu oferowanych przez MNI korzysta 1,2 mlnosób rocznie" - powiedział Kułak.

"Ta oferta nie wyróżnia się ceną, ale usługami dodanymi" -zastrzega szef MNI Mobile.

"Ezo" będzie działało w modelu pre-paid, a pakiet startowy beztelefonu będzie kosztował 25 zł. MNI zakłada, że pod koniecprzyszłego roku będzie miało 20 tys. użytkowników "Ezo", a nakoniec 2010 roku - 50 tys. Firma spodziewa się, że wskaźnik ARPU(średnie przychody na użytkownika) tej marki wyniesie 50 zł, zczego połowa przypadnie na usługi dodane, takie jak możliwe dościągnięcia horoskopy, porady wróżek, a nawet znaki ochronne (wformacie jpg). Abonenci będą mogli zadzwonić na gorącą linię dorozmaitych wróżek i doradców firmy, dostaną też zniżki w sklepieezoterycznym prowadzonym przez Telestar.

Narastająco w I-III kw. 2007 roku grupa MNI miała 12,05 mln złzysku wobec 7,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotachodpowiednio 133,00 mln zł wobec 115,18 mln zł. Zapowiedziała teżupublicznienie czterech spółek, w tym MNI Mobile.

  • Więcej informacji:
  • MNI
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: MNI chce zdobyć 110 tys. użytkowników 2 marek telefonii mobilnej w3 lata

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl