"Mniej kalorii, więcej przyjemności" w kampanii dżemów Łowicz

Łowicz rusza z nową kampanią, prezentując najnowszą linię niskokalorycznych dżemów. Przygotowały ją DDB i Starcom.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
"Mniej kalorii, więcej przyjemności" w kampanii dżemów Łowicz
fot. materiały prasowe

W spocie bohaterka odmawia sobie pysznego naleśnika z dżemem, myśląc o nadmiarze kalorii. Jednak narastająca ochota na odrobinę przyjemności nie odpuszcza – a rozwiązaniem okazuje się nowy produkt marki Łowicz, dzięki któremu łyżka dżemu (20g) to tylko 6 kcal.

Nowe dżemy Łowicz

Kampania marki jest szeroko zasięgowa i obejmuje m.in. emisję spotu w telewizji, działania digitalowe, współpracę z influencerami, a także komunikację w przestrzeni miejskiej – na siłowniach oraz na tyłach autobusów w największych miastach Polski.

Za kreację odpowiada agencja DDB, za planowanie i zakup mediów Starcom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2