SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005

17 maja 2005 w Warszawie w hotelu Kyriad Prestige, po raz pierwszy w Polsce odbędą się warsztaty dotyczące marketingu mobilnego

Zaprezentowane zostaną praktyczne aspekty komunikacji prowadzonych z wykorzystaniem bezprzewodowych urządzeń komunikacyjnych do celów marketingowych. Głównym organizatorem wydarzenia jest MobiJOY! Mobile Marketing - wiodąca na rynku agencja mobile marketingowa.

Warsztaty MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005 przeznaczone są dla profesjonalistów z zakresu marketingu, reklamy i sprzedaży, a ich przedmiotem będzie szeroka, praktyczna prezentacja możliwości mobile marketingu w Polsce i na świecie. W praktyce dotyczy to przede wszystkim telefonów komórkowych, ale także wielofunkcyjnych komunikatorów, urządzeń klasy PDA i wielu im podobnych. Moderatorami warsztatów będą teoretycy i praktycy marketingu mobilnego: Piotr Długiewicz - prezes MobiJOY!, Jarosław Przybyła - dyrektor operacyjny MobiJOY! i Michał Kulka -  Head of Strategy w MobiJOY!. Warsztaty składać się będą z trzech sesji tematycznych: 1)Mobilny Świat, 2)Marketing nowych możliwości, 3)Panel Praktyki.

Celem pierwszej sesji będzie wprowadzenie uczestników w realia komunikacji mobilnej w Polsce i na świecie. Zaprezentowane zostaną przykłady wykorzystania telefonu komórkowego oraz to czego można się po nim spodziewać w perspektywie najbliższego roku. Dokonana zostanie szczegółowa analiza statystyczna użytkowników telefonii komórkowej, w zakresie niezbędnym do doboru i planowania działań marketingowych.

W trakcie sesji drugiej przedstawiona zostanie usystematyzowana i podporządkowana praktyce wiedza na temat wykorzystania komunikacji mobilnej do celów marketingowych. Pokazane zostaną obszary zastosowań mobile marketingu, zalety i wady jego stosowania przez porównanie z innymi mediami interaktywnymi. Poruszone będą aspekty i problemy ograniczeń prawnych i branżowych związanych ze stosowaniem mobile marketingu.

Trzecia sesja poświęcona będzie analizie dotychczasowych dokonań mobile marketingu w Polsce i na świecie. Przez pryzmat wybranych case'ów, uczestnicy zachęceni zostaną do zadawania pytań i podjęcia otwartej dyskusji na temat mobile marketingu i jego perspektyw.

Dołącz do dyskusji: MobiJOY! Mobile Marketing Workshop 2005

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl