SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mobilna telewizja przegrywa z wideo online

Z uwagi na to, że konsumenci obcinają swoje wydatki na zakuptelefonów komórkowych, mobilna telewizja nie będzie miała wbieżącym roku szansy na trafienie do szerszej grupy odbiorców.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte wynika, że mniejniż 1 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii ogląda obecnie mobilnątelewizję. Firma szacuje, że odsetek ten do końca bieżącego rokunie zwiększy się - informuje serwis Brand Republic.

W swoim raporcie Deloitte twierdzi, że mobilna telewizjaprzegrywa również na skutek tego, iż konsumenci wolą oglądaćprogramy telewizyjne przez internet. Tendencja ta zwyżkuje takżekosztem mobilnej telewizji.

19 procent Brytyjczyków ogląda materiały wideo onlineregularnie, a firma badawcza szacuje, że w ciągu najbliższychpięciu lat wskaźnik ten wzrośnie do 50 procent.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Mobilna telewizja przegrywa z wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl