SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mocniejsza oferta Clear Channel Poland

Clear Channel Poland zwiększyła sieć nośników SuperNet 6x3 o 500nowych powierzchni reklamowych i obecnie oferuje ich 1 400 w 15największych aglomeracjach. Od pierwszego października ofertaSuperNet 6x3 powiększy się o kolejne nowe lokalizacje do poziomu 1650 powierzchni reklamowych.

Wzrost oferty SuperNet 6x3 w okresie styczeń-lipiec 2007 r.wyniósł 60%. Największy procentowy wzrost liczby tablic miałmiejsce w Trójmieście (o 117%), Poznaniu (o 95%), Łodzi (o 87%),GOP (o 75%), Wrocławiu (o 52%) oraz Warszawie (o 47%) - podano wkomunikacie.

Sieć SuperNet 6x3 wyraźnie wzmocniła swoją obecność w centrachmiast i przy głównych ciągach komunikacyjnych, dzięki wprowadzeniunowych lokalizacji, m. in. w Al. Jerozolimskich, Al. Jana Pawła II,Al. Niepodległości czy ul. Puławskiej w Warszawie.

Wraz ze wzrostem oferty dynamicznie rosną sprzedaż oraz udziałyrynkowe sieci. Średnia miesięczna sprzedaż w okresie styczeń-maj2007 była o 71% wyższa od średniej z roku 2006. Z kolei udziałyrynkowe SuperNet 6x3 w sprzedaży segmentu 18m2 wzrosły blisko2,5-krotnie, ze średnio 5,8% w 2006 aż do 14% w maju 2007.

"Udziały rynkowe sieci SuperNet 6x3 wzrosły blisko 2,5-krotnie,umacniając pozycję Clear Channel Poland w segmencie premium. Wzrostten jest zgodny z naszą strategią, zakładającą rozbudowę ofertynośników premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 nie byłbymożliwy bez naszych klientów. O jakości naszej oferty świadczyfakt, że wielu reklamodawców w coraz większym stopniu wykorzystujesieć SuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoichproduktów." - mówi Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, ClearChannel Poland.

Dołącz do dyskusji: Mocniejsza oferta Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl