SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Moda Polska' ma promować polskie marki

Prezentacje, konferencje, pokazy, a nawet nowy tytuł prasowy "ModaPolska" mają pomóc w budowaniu i promocji dobrych i rozpoznawalnychpolskich marek.

Piątkowa gala Mody Polskiej, która odbędzie się w siedzibiePolskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie, zainauguruje kampanię"Moda na Modę Polską". Projekt pod patronatem MinisterstwaGospodarki ma na celu promocję, zarówno w kraju jak i za granicą,sprawdzonych i wysoko ocenianych polskich marek.

Kampania będzie składała się z czterech elementów. Już w piątekzostanie zaprezentowany pierwszy numer dwumiesięcznika "ModaPolska". - Jego pierwsza część będzie miała charakter ściśleopiniotwórczy, natomiast drugą będą tworzyć prezentacje różnychfirm - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna KingaWędrychowicz, dyrektor generalny Polskiej Grupy Mediowej,która prowadzi działania związane z promocją polskich marek.

Przynajmniej dwa razy w roku mają być organizowane uroczyste gale,podczas których odbędą się zarówno pokazy mody jak i prezentacjeróżnych firm i markowych produktów. Nie zabraknie także tradycyjnejreklamy w mediach - głównie w internecie. Ostatnim filarem będziecykl szkoleń i konferencji organizowanych wraz z wyższymiuczelniami.

- Chcemy w ten sposób edukować m.in. przedsiębiorców z zakresupromocji swoich marek - tłumaczy Wędrychowicz.

Dołącz do dyskusji: 'Moda Polska' ma promować polskie marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl