„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Wystartowała kampania wizerunkowa sklepu internetowego Answear.com. Za jej przygotowanie odpowiadają Isobar Poland Group, Warsaw Creatives oraz Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Moda testowana na ludziach” hasłem promocyjnym marki Answear

Jesienna kampania Answear prowadzona jest na terenie Polski oraz krajów Europy Wschodniej. Oparta jest na nowej strategii „We are the Answear”, która w dużej mierze opierać się będzie na budowaniu społeczności osób ceniących sobie dowolność i odwagę w kreowaniu własnego wizerunku. W jesiennej odsłonie, działania są prowadzone pod hasłem „Moda testowana na ludziach”.

- Eksperymentowanie z modą dla każdego przybiera inną postać, a to, co nas ogranicza, to tylko nasza wyobraźnia. Chcemy być częścią tych codziennych testów - mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.

Działanie reklamowe obejmują telewizję, w tym główne stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, a także największe portale informacyjne, serwisy internetowe i portale video (w tym VOD oraz YouTube) oraz serwisy społecznościowe. Kampania prowadzona będzie również na Ukrainie, Słowacji, Czechach, Węgrzech oraz Rumunii, gdzie start działań reklamowych przewidziany jest na pierwszą połowę października.

 

Strategię oraz kreację spotu przygotowała agencja Isobar Poland Group, działająca w ramach Dentsu Aegis Network Polska. Za produkcję odpowiada Warsaw Creatives, a za zakup mediów – Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]