SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mój dzień na plus” w kampanii nowej wody Arctic (wideo)

Hoop Polska wprowadziła do sprzedaży nowy produkt pod marką Arctic - funkcjonalny napój smakowy Arctic+. Jednocześnie reklamuje wodę mineralną Arctic w kampanii pod hasłem „Mój dzień na plus” przygotowanej przez firmy Hand Made i Havas Media.

Article

Arctic+ jest skierowany do aktywnych osób, które nie tylko chcą ugasić pragnienie, lecz także uzupełnić w swoim organizmie minerały i witaminy. Napój jest dostępny w butelkach o pojemności 0,74 litra, w trzech wariantach: kiwi z kofeiną, rabarbar z guaraną oraz ananas z cynkiem.

Hoop Polska reaktywowała markę Arctic w lutym br., wprowadzając tę wodę mineralną w butelkach z nowym logo. Obecnie zaczęła się jej kampania reklamowa pod hasłem „Mój dzień na plus”.

Akcja obejmuje przede wszystkim billboard sponsorski pokazujący migawki z letniego, aktywnego dnia. Jest on emitowany od początku lipca przy programach „Dzień dobry wakacje” i „Fakty” w TVN. Kampania potrwa do końca sierpnia.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją kampanii zajęła się agencja Hand Made, a zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mój dzień na plus” w kampanii nowej wody Arctic (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl