SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)

W dyskontach Biedronka rusza kolejna promocja skierowana do posiadaczy kart Moja Biedronka. Tym razem vouchery są przyznawane przy zakupie wskazanych produktów, mają wartość 50 proc. ich ceny.

Article

W ramach promocji klient przy zakupie z użyciem kart Moja Biedronka wskazanych produktów otrzymuje voucher o wartości 50 proc. zapłaconej za nie kwoty.

1 i 2 marca premiowane tak są zakupy parówek Berlinki (maksymalnie czterech opakowań jednego dnia) i wszystkich kosmetyków Nivea (do ośmiu opakowań dziennie), a 3 i 4 marca - oleju rzepakowego Kujawski (maksymalnie trzy butelki dziennie) oraz szamponu head&shoulders (do czterech opakowań dziennie).

Promocja jest zaplanowana na cały marzec, w kolejnych dniach będzie obejmować inne produkty.

Otrzymany voucher może zostać wykorzystany w sklepach Biedronka w ciągu dwóch dni handlowych przy jednorazowych zakupach za kwotę przynajmniej o 1 zł wyższą od jego wartości. Zakupy należy zrobić z kartą Moja Biedronka, a wśród kupionych produktów musi być przynajmniej jeden z oferty "Oszczędzaj połowę".

Vouchera nie można użyć do zakupów alkoholu, wyrobów tytoniowych i preparatów do żywienia niemowląt, doładowań do telefonów ani kart podarunkowych.

 

Akcję we własnym zakresie organizuje Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka.

W lutym prowadzono inną promocję dla posiadaczy kart Moja Biedronka: vouchery do wykorzystana w ciągu dwóch dni handlowych przyznawano za jednorazowe zakupy za minimum 69 zł (bon wynosił wtedy 5 zł) lub za przynajmniej 99 zł (bon 15-złotowy).

- Lutowa akcja z voucherami przeszła nasze najśmielsze oczekiwania, zainteresowanie promocjami było ogromne. To pokazuje, że klienci naszej sieci cenią sobie korzyści, jakie oferuje im karta Moja Biedronka. My zaś doceniamy ich lojalność i proponujemy nową akcję, w której co dwa dni będą mogli kupić wybrane produkty i otrzymać voucher równy połowie ich wartości - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Biedronki.

Nową promocję wspierają działania reklamowe m.in. w telewizji, internecie i samych sklepach Biedronka. Za obsługę reklamową sieci Biedronka odpowiada agencja Duda Polska (kreacja i produkcja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

W trzecim kwartale ub.r. przychody sieci Biedronka liczone w złotych wzrosły o 9,3 proc., a w ujęciu like-for-like o 6 proc. Na koniec września ub.r. sieć liczyła 3 047 dyskontów, o 115 więcej niż przed rokiem, a ich łączna powierzchnia handlowa wynosiła 2,064 mln metrów kwadratowych. W ciągu trzech kwartałów br. nakłady inwestycyjne na sieć Biedronka spadły do 141 mln euro wobec 221 mln euro rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vouchery o wartości połowy ceny w promocji kart Moja Biedronka (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
Ju bardziej skomolilowac tego nie mozna było. Biedni klienci zamiast jak to w pandemii robic zakuoy zadko, teraz beda sie tłoczyć by codziennie zlapac jakas marna promocje. Prawdziwie kowidowa polityka firmy
odpowiedź
User
Alabicla
A wystarczy umieć liczyć...i to całe misterne planowanie JM psu na budę.
Tyle, że Polakom liczenie słabo idzie.

No chyba, że cudzych pieniędzy, to umieją bezbłędnie w zakresie do stu milionów.
odpowiedź
User
Adam023
Przykro mi, ale Lidl ze swoimi promocjami typu 1+1 pożera Biedronkę na śniadanie.
odpowiedź