MokoLoCo Events i Value Media będą reklamować Blow Liquid Energy Drink

Z początkiem marca ruszy kampania reklamowa napoju energetycznego Blow Liquid Energy Drink. Produkująca go PB Group przygotowuje tę akcję wspólnie z firmami MokoLoCo Events, Sopocka Wytwórnia Filmowa i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Blow Liquid Energy Drink będzie wspierać wprowadzenie tego produktu do sprzedaży (więcej na jego temat). Kampania – o charakterze teaserowym – będzie prowadzona od 7 marca w telewizji, internecie oraz kinach. I tak spot telewizyjny będzie emitowany w TVN, TVN Turbo, TVN 24, TVN Meteo, Puls, 4.fun, TVN Style, VIVA Polska, AXN, MTV Polska, Comedy Central, Nat Geo, FOXLife, VH1, Universal Channel, Ale Kino, 13th Street, Kuchnia TV, Zone Europa, Zone Reality, Canal + Sport i BBC Entertiment.

Scenariuszemi produkcją reklamy zajął się Wojciech Rykalski z MokoLoCo Events, a reżyserem i autorem zdjęć jest Przemysław Reichel z Sopockiej Wytwórni Filmowej. Planowanie mediów, strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotował dział marketingu PB Group, do której należy marka Blow Liquid Energy Drink, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję