MOL też promuje tankowanie. Zniżka na każdym litrze

MOL Polska, tak samo jak Orlen, rozpoczyna na swoich stacjach promocję cenową zaplanowaną do końca weekendu majowego. Zniżki można aktywować w aplikacji MOL Move.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
MOL też promuje tankowanie. Zniżka na każdym litrze

Kupony w ramach promocji upoważniają do zniżki 30 groszy na litrze paliwa MOL EVO i EVO Plus oraz 15 groszy na litrze LPG. Pobrany kupon można wykorzystać dwukrotnie, za każdym razem tankując do 100 litrów paliwa.

Kupony można aktywować w aplikacji lojalnościowej MOL Move, w sekcji z ofertami. Promocja skierowana jest zarówno do nowych, jak i dotychczasowych uczestników MOL Move. Promocja potrwa do 5 maja.

Ponadto wszyscy użytkownicy programu lojalnościowego MOL Move cały czas mogą wziąć udział w wiosennej promocji, w której do 28 kwietnia mogą zbierać naklejki wymienne na rabaty. Dzięki naklejkom, które kierowcy otrzymywać będą za każde 140 zł wydane na stacjach, mogą oni uzyskać zniżki na hot-dogi, kawę i inne przekąski z oferty gastronomicznej oraz sklepowej.

Koncern MOL swoją sieć w Polsce skokowo powiększył na początku 2022 roku, przejmując 410 stacji Grupy Lotos. Sukcesywnie wprowadził na nich swoją markę. Obecnie ma u nas ok. 500 stacji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji