Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł

Firma Moliera2 zawarła umowę sprzedaży za 3 mln zł sklepu internetowego Mamissima z zabawkami i akcesoriami dla dzieci i rodziców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł

Cena 3 mln zł za Mamissima zostanie przekazana Moliera2 w ratach do 25 lutego 2024 roku.

Zgodę na tę transakcję walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki wyraziło w połowie lipca br.

Do Moliera2 należy kilka butików stacjonarnych z odzieżą luksusową w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Sopocie i Zakopanem ( br. firma w centrum Warszawy uruchomiła pierwszy salon z jedną marką - Philipp Plein) oraz sklepy internetowe z odzieżą.

W zeszłym kwartale przychody Moliera2 zwiększyły się rok do roku o 13,9 proc. do 30,83 mln zł. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 166 proc. i stanowiły już 21 proc. sprzedaży detalicznej.

Przy wzroście kosztów operacyjnych o 14,5 proc. do 30,75 mln zł zysk operacyjny zmalał z 217,3 do 81,2 tys. zł, a zysk netto - z 534,8 do 8 tys. zł. W ujęciu półrocznym miała 3,07 mln zł straty netto, wobec 278,9 tys. zł zysku rok wcześniej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały